Nitelikli Elektronik Sertifika'ya (NES) dayanılarak oluşturulan elektronik imza (e-İmza) güvenli elektronik imzadır. 5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu uyarınca, "güvenli elektronik imza, elle atılan imzayla aynı hukuki sonucu doğurur".
e-İmza başvurunuzu ofise veya notere gitmeden kolayca tamamlayabilirsiniz!
Kimlik doğrulamanızı e-Devlet üzerinden yaparak işlemlerinizi uzaktan hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirin.
e-İmza yenileme başvurusu kullanıcı tarafından ve mevcut e-İmza sertifikası bilgisayara takılı iken PALMA (Akıllı Kart Yönetim Yazılımı)’ndan online olarak gerçekleştirilir.
E-İmza sertifikasının süre sonu kullanıcıya 30 ve 10 gün kala kayıtlı e-posta adresine gönderilen bilgilendirme e-postaları ile hatırlatılır.
Yenileme başvurusu en erken mevcut e-İmza sertifikasının süre sonuna 30 gün kala yapılabilir. Sertifika süresi sona eren e-imzalar ile yenileme başvurusu yapılamaz.
Banka | Şube | Şehir | IBAN |
İş Bankası | Köroğlu Caddesi Şubesi | Ankara | TR28 0006 4000 0014 2340 5986 88 |
Garanti Bankası | GOP Şubesi | Ankara | TR52 0006 2000 3240 0006 2987 03 |
Denizbank | Başkent Ticari Merkez ve Kamu Finansmanı Şubesi | Ankara | TR31 0013 4000 0038 4603 0000 03 |
Ödemelerinizi TÜRKTRUST'ın 5332028 no.lu PTT posta çeki hesabına yapabilirsiniz.
Hızlı ve etkin bir başvuru süreciyle, kolaylıkla sağlanmaktadır.
Başvuru aşamaları Çağrı Merkezi'mizden veya sertifika@turktrust.com.tr e-posta adresimizden takip edilebilir.
Başvuru, kurulum, kullanım aşamalarında ücretsiz telefon desteği verilmektedir.
Güvenilir, güçlü ve milli bir kuruluşun ürünüdür.
TÜRKTRUST tarafından üretilen nitelikli elektronik sertifikalar(e-İmza) ITU-TRec. X.509V.3 ve Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından yayımlanan Tebliğ'le belirlenmiş diğer standartlarla uyumludur.
Kesintisiz Çevrim İçi Sertifika Durum Protokolü (OCSP) ve Sertifika İptal Listesi (SİL/CRL) desteğine sahiptir.
Kullanım güvenliğiniz için anlık sertifika(e-İmza) iptal ve askıya alma hizmetleri kesintisiz sağlanmaktadır.
1 (bir), 2 (iki) ve 3 (üç) yıllık sertifika (e-İmza) seçenekleri bulunmaktadır.
TÜRKTRUST nitelikli elektronik sertifikaları(e-İmza), ISO/IEC 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi uyarınca yüksek bilgi güvenliği ve fiziksel güvenlik koşulları altında üretilmektedir.
E-İmza, elle atılan ıslak imzaya eşdeğer nitelikte kullanılabildiği için, kağıt ortamında yürütülen işlemlerin elektronik ortamda güvenli ve hukuki sonuç doğuracak biçimde yürütülebilmesine büyük bir olanak sağlamıştır.
Bu bağlamda;
Ofislerimizin bulunduğu illerde ekspres imza ile hızlıca ve vakit kaybetmeden e-imzanız verilir!
eksprEs-İmza ile Ankara ve İstanbul başta olmak üzere diğer illerdeki satış ofislerimizden (Satış Ofisleri) “hızlıca ve vakit kaybetmeden” e-İmza paketinizi teslim alabilirsiniz.
Eğer bu illerde adrese teslim imkanından yararlanmayı tercih ederseniz ek 750,00-TL bedel karşılığında e-İmza paketiniz ofisimizin teslimat programına göre en yakın zamanda adresinize elden teslim edilecektir.
eksprEs-İmza başvurunuzu size en yakın ofisimizle iletişime geçerek yapınız.
Başvuru kaydınız oluşturulduktan sonra, e-Devlet hesabınıza Mobil İmza, e-İmza, T.C. Kimlik Kartı veya İnternet Bankacılığı yöntemlerinden biriyle giriş yaparak ‘e-Kayıt Başvurusu Onay İşlemleri’ ekranından başvurunuzu onaylamanız gerekmektedir. Başvurunuzu e-Devlet üzerinden nasıl onaylayacağınıza dair bilgilendirme, e-posta adresinize iletilecektir.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından alınan yeni karar doğrultusunda, Nitelikli Elektronik Sertifika (NES) başvuru süreçlerinde ek bir güvenlik önlemi uygulanmaktadır. Bu kapsamda, başvuru kaydı sırasında T.C. kimlik numaranıza kayıtlı cep telefonunuza başvurunuza ilişkin bilgilendirme SMS’i gönderilecektir.
Detaylı bilgi için tıklayınız.
Başvurunuza ait ödemeyi, iletişime geçtiğiniz satış ofisimizle görüşerek gerçekleştirebilirsiniz. Ofis yetkililerimiz sizi yönlendirecektir. Ödeme; ofisimizde kredi kartı ile, başvuru kaydı sırasında sanal POS aracılığıyla veya banka havalesiyle yapılabilir.
Satış ofisimize şahsen başvurduysanız e-İmzanızı anında teslim alabilir veya başvuruda belirttiğiniz adrese kargo ile gönderilmesini isteyebilirsiniz.
Başvuru aşamasında gönderilen bilgilendirme SMS’inin iletilmesinden 6 saat sonra e-İmzanız üretilecek ve aktivasyon işleminizi gerçekleştirebileceksiniz. Bu bekleme süresi, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından olası sahtecilik girişimlerini önlemek ve yetkisiz başvuruları engellemek amacıyla belirlenmiştir.
Detaylı bilgi için tıklayınız.
e-İmza başvurunuzu web sayfamız üzerinden online olarak yapınız.
Başvuru kaydınız oluşturulduktan sonra, e-Devlet hesabınıza Mobil İmza, e-İmza, T.C. Kimlik Kartı veya İnternet Bankacılığı yöntemlerinden biriyle giriş yaparak ‘e-Kayıt Başvurusu Onay İşlemleri’ ekranından başvurunuzu onaylamanız gerekmektedir. Başvurunuzu e-Devlet üzerinden nasıl onaylayacağınıza dair bilgilendirme, e-posta adresinize iletilecektir.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından alınan yeni karar doğrultusunda, Nitelikli Elektronik Sertifika (NES) başvuru süreçlerinde ek bir güvenlik önlemi uygulanmaktadır. Bu kapsamda, başvuru kaydı sırasında T.C. kimlik numaranıza kayıtlı cep telefonunuza başvurunuza ilişkin bilgilendirme SMS’i gönderilecektir.
Detaylı bilgi için tıklayınız.
Başvurunuza ait ödemeyi banka havalesi ile gerçekleştirdiyseniz, dekontunuzu sertifika@turktrust.com.tr adresine e-posta ile göndermeniz gerekmektedir. Ödemenizi başvuru ekranında sanal POS aracılığıyla yaptıysanız, ayrıca herhangi bir bilgi veya belge iletmenize gerek yoktur.
e-Devlet onayı ve ödeme işlemi tamamlandıktan sonra e-İmzanız, başvuruda belirttiğiniz adrese kargo ile gönderilecektir.
Başvuru aşamasında gönderilen bilgilendirme SMS’inin iletilmesinden 6 saat sonra e-İmzanız üretilecek ve aktivasyon işleminizi gerçekleştirebileceksiniz. Bu bekleme süresi, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından olası sahtecilik girişimlerini önlemek ve yetkisiz başvuruları engellemek amacıyla belirlenmiştir.
Detaylı bilgi için tıklayınız.